Livet enligt Anneli

19 maj, dagen D

Kategori: Foto

Dagens agenda har varit och är väldigt spartansk. Duschade i morse för att sedan checka ut och ta en taxi till flyget. Fick en sådan skön chaufför (igen). Liknande som mannen jag hade i går. Vi pratade om Singapore och hur fint det är och han ville att jag skulle uppmana alla mina nära å kära att komma och besöka landet - så då gör jag det. Kom hit för fan! 
Sen blev det lite roligt när jag kom in på ifall man verkligen är demokratiska här och jo visst det är man svarade han, och man har bara ett parti vilket är jättebra, avslutade han med. Fick upp lite Sovjetunionen i tankarna men han var så gullig när han sa det så jag valde att inte fortsätta på politikspåret. 
När vi var framme fick jag även en av hans angry birds pennor och hans nummer ifall jag vill komma tillbaka och åka taxi med honom igen. Älskar detta land!

Nu är mina två väskor incheckade, en av fördelarna med uppgraderingen är att jag slipper bära tre handbagage och lager på lager klädsel. Det är nästan 12 timmar kvar innan flyget lyfter men jag tror jag kan klara mig tack vare all gratis mat i loungen och blir det tråkigt får jag hugga in på spriten här. 

Kommentera inlägget här: